Cum dincolo de a evidentia in cea mai flatanta si mai atractiva maniera oferta, strategiile de visual merchandising ajung chiar sa construiasca identitatea vizuala a unui proiect, creativitatea le poate transforma in instrumente cu adevarat ingenioase de branding. Bineinteles, directiile in care sa dezvoltam imaginea spatiilor comerciale ar trebui intai de toate sa urmeze o compatibilitate cu portofoliul conceputului si cu profilul clientelei vizate, dar cu toate acestea, tendintele propuse anul acesta de designeri si arhitectii interioarelor pot crea un concept lifestyle dinamic, cu influente de avangarda.
Industrial
Despre incorporarea elementelor proprii interioarelor cu destinatie industriala am putea spune ca a ajuns sa sustina o estetica realmente clasica, dar cu toate acestea, atmosfera fabricilor si a depozitelor se remarca drept o resursa inepuizabila de inspiratie pentru noi si noi interpretari.
Cupru
Daca in designul bijuteriilor aurul roz domina preferintele pasionatilor, aceasta afinitate nu avea cum sa nu manifeste un ecou si in constructia identitatii spatiilor comerciale, mai ales ca eleganta calda a tonurilor aramii poate sustine orice estetica de la cea baroca sau victoriala pana la cea industriala sau avangardista.
Futurist
Cum entuziasmul pentru viitor se poate remarca in designul oricaror obiecte de care ne inconjuram in fiecare zi, devenind chiar si o directie de expresie a ergonomiei, unitatea interioarelor cu oferta impunea o concentrare cat mai puternica pe conceperea spatiilor futuriste.
Hi-tech
Proiectele retail se impun din ce in ce mai puternic drept spatii de lifestyle, principiile dupa care este definita oferta unui concept store fiind elocvente in acest sens. Iar in dinamismul erei noastre, ce poate fi mai atragator decat ambianta unui spatiu hi-tech, mai ales daca ar fi sustinut de cat mai multe gadget-uri.