MENU

Comments Off on Cum traducem atentia la detaliu in amenajarea spatiilor de lux Visual Merchandising

Cum traducem atentia la detaliu in amenajarea spatiilor de lux

atmosfera

Daca dorinta unui proiect retail in segmentul luxului v-a adus in fata ofertei de spatii comerciale de inchiriat, principalele aspecte asupra carora ne concentram in aceasta initiativa sunt amplasarea intr-o zona centrala sau care sa se bucure de un statut inalt si suprafata. Cu toate acestea, deosebit de importante, odata ce am rezolvat aceste cerinte, raman detaliile din amenajare. Chiar daca par a trece pe un plan secund, aceste aspecte pot convinge, subliniind statutul magazinului si dezvaluind oferta sa intr-o maniera flatanta. Iata cateva idei legate de atentia la detalii in conceperea spatiilor:

 

  1. Calitate

Orice detaliu al amenajarii trebuie sa reflecte calitate atat in materialele abordate, in executie si asamblare, cat si in armonia in care acestea sunt alaturate. Calitatea trebuie sa se regaseasca in elemente perceptibile, si in acelasi timp sa transpara din intreaga atmosfera a spatiului. Nu va indreptati spre reproduceri iar in situatia in care nu doriti sa va lansati in investitii a caror amortizare devine problematica, optati pentru piese clasice de mobilier sau decor, care nu pot fi reperate in functie de perioada si care pot oferi credibilitate prin eleganta.

 

calitate

 

 

 

 

 

 

  1. Spatiu

Cutumiar, pentru magazinele de lux sunt alese suprafete vaste, insa indiferent de spatiul disponibil, compartimentarea si dispunerea produselor urmeaza directii care sa ofere confortul vizitatorului si sa evidentieze oferta. Magazinele sunt amenajate astfel incat sa para spatioase, pentru ca parcurgerea cu accesibilitate si curiozitate a intregii suprafete. Produsele sunt dispuse relaxat, asemeni aranjamentelor dintr-o galerie de arta, plasarea lor singular pe rafturi valorificandu-le.

spatiul

 

 

 

 

 

 

  1. Curatenie

Indiferent de segmentul abordat de magazine, curatenia impecabila reprezinta o cerinta esentiala, ce nu trebuie sa admita compromisuri.

curatenia

 

 

 

 

 

  1. Atmosfera

Un spatiu atrage, convinge si se distinge prin atmosfera conceputa tocmai pentru a induce confortul interior si sentimentul de regasire al fiecarui vizitator. Astfel, magazinele de lux se concentreaza asupra oricarui element ce le compune ambientul, de la iluminat la parfum sau la muzica, fiecare dintre aceste aspecte putand chiar sa fie personalizate.

atmosfera

 

 

 

 

 

 

  1. Lumina

Indiferent de context, lumina artificiala trebuie sa reproduca blandetea celei naturale, astfel incat sa induca privitorului o stare de confort. Dincolo de acest principiu general, cea mai indicata abordare pentru segmentul de lux este cea a luminii difuze, cu o intensitate sporita la nivelul produselor.

Iluminatul

Distribuie! Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0Share on Reddit0Digg thisFlattr the authorEmail this to someonePrint this page