MENU

Inchirieri Birouri
Category

Doua cladiri birouri Timpuri Noi stabilit pentru 2017

395

Termen de livrare pentru două clădiri de birouri din Timpuri Noi stabilit pentru 2017

Inchirieri Birouri, Proiecte Imobiliare, Stiri Imobiliare

November 11, 2015

Timpuri Noi Square proiect imobiliar mixt Vastint a fost inaugurat ieri prin prima piatră de temelie. Dezvoltatorul, parte a diviziei imobliare a grupului Inter Ikea a anunțat drept termen de de livrare pentru două clădiri de birouri începutul lui 2017. Construit la fosta fabrica Timpuri Noi, proiectul include o suprafață de până la 100.000 mp de spații de birouri. Compusă din trei clădiri de înălțime medie, cu o suprafață totală închiriabilă de 50.000 mp de spații de birouri clasa A, prima fază prezintă inclusiv 3.000 mp de spații comerciale integrate într-o esplanadă. Parte a proiectului imobiliar mixt, Timpuri Noi Square va include și o zonă rezidențială verde cu o suprafață de până la 50.000 mp.

 

http://www.wall-street.ro/articol/Real-Estate/190822/primele-doua-cladiri-de-birouri-de-la-timpuri-noi-livrate-in-2017.html

Read article

Inchirieri de birouri pentru intre 8000 si 10 000 de angajati in primele trei trimestre

370

Inchirieri de birouri pentru intre 8000 si 10 000 de angajati in primele trei trimestre

Inchirieri Birouri

October 26, 2015

Primele nouă luni ale anului arată in total de 211 000 mp închiriați în interiorul segmentului de spații de birouri, rezultat ce include o cerere nouă de 81 000 mp. Acestei evoluții provenite de la 90 de companii se adaugă 68 000 mp ce au făcut obiectul unor relocări și 62 500 mp incluși în reînnoirea contractelor de închiriere.
Rezultatele reflectă tendința companiilor fie de a deschide noi birouri, fie de a le extindente pe cele în care deja operează.
Această cerere provine în special din partea segmentului IT, companiile ce actizează în acest domeniu acoperind în acest bilanț circa 42 200 mp contracte noi din cei 110 000mp obiect al tranzacțiilor de închiriere. Locurile următoare în top sunt ocupate de jucătorii domeniilor BPO, FMCG, sănătate și farma cu 16500 mp cerere nouă și firmelor de servicii profesionale ce au acoperit prin 8600 mp 10% din cerere.
În continuare zona de Nord se arată drept cea mai atractivă pentru companii, cele mai multe cereri de închirieri de birouri fiind îndreptat înspre polii mediului corporatist constituiți pe arterele Dimitrie Pompei cu aproape 20 000mp și Floreasca-Barbu Văcărescu, cu 18500mp.
Raportat la rezultatele anului trecut, un studiu comparativ arată o creștere cu 7% a suprafeței totale ce a făcut obiect acestor tranzacții.

Inchirieri de birouri pentru intre 8000 si 10 000 de angajati in primele trei trimestre 2

Read article

Investiții masive în dezvoltarea proiectelor de birouri

710

Investiții masive în dezvoltarea proiectelor de birouri

Inchirieri Birouri, Stiri Imobiliare

October 22, 2015

O analiză a dinamicii zonei Floreasca – Pipera din Capitală oferă priveștes unor proiecte de birouri în plină dezvoltare cu o valoare aproximativă a investiției de 400 mil. euro.

Cu toate acestea, evoluția zonei de Vest prin conexiunile cu Universitatea Politehnică arată noi investiții de circa 250 de milioane de euro.
Cu un tranzit zilnic de 80.000-100.000 de maşini, Pasajul Basarab nu doar a facilitat accesarea zonei de Vest a Capitalei dar a evidențiat noi oportunitați de investiții, fostele platforme industriale asigurând un potențial considerabil pentru dezvoltarea clădirilor de birouri.

Investiții masive în dezvoltarea proiectelor de birouri 3
Zona Orhideea se distinge drept cea mai atractivă, atât prin proximitatea față de campusul Universității Politehnice, cât și prin coagularea unui nou pol al mediului corporatist, grație proiectelor Sema Parc sau AFI Park. Noile proiecte din zonă includ Orhideea Towers, investiție cu 11, respectiv 15 etaje pe osuprafaţă de 37.000 mp a companiei aus­triece CA Immo. Un alt proiect așteptat este The Bridge dezvoltat de Forte Partners pe un teren de aproape 13.000 mp. Avându-i în spate pe investitorii Ionuţ Dumi­tres­cu, Geo Mărgescu şi Johnny Jabra, proiectul incluse 57.000 mp în spații de birouri.
Zona de Nord a cunoscut o expansiune semnificativă atingând un apogeu al dezvoltării, îndreptând investitorii spre alte puncte cu un potențial semnificativ, în special grație coagulării unor poli ce deservesc unor domenii precum cel IT.

Investiții masive în dezvoltarea proiectelor de birouri 2

Read article

Aspecte de analizat in ideea relocarii prin inchirierea de noi spatii de birouri

450

Aspecte de analizat in ideea relocarii prin inchirierea de noi spatii de birouri

Inchirieri Birouri

June 22, 2015

Oferta de spatii de birouri de inchiriat ar putea inspira oportunitatea de eficienta a costurilor sau o capacitate de sustinere a unei echipe in dezvoltare.
Cum spre deosebire de spatiile comerciale ce creeaza o anumita comunicare cu publicul, ajutand la aparitia loialitatii de brand, spatiile de birouri nu aduc o legatura atat de stransa cu entitatile din exteriorul societatii, permitand relocarea.  Relocarea prin inchirierea de noi spatii de birouri intr-o oferta mai avantajoasa reprezinta de altfel si strategia ce a permis o alta rentabilitate in perioada de criza:

1. Cat de puternica este legatura punctului de lucru cu clientii?
Atat prin pozitionare, cat si prin fatada cladirii si prin amenajarea spatiului, birourile transmit vizual valorile proiectului, insufland credibilitatea acestuia. In inchirierea spatiilor de birouri, orientati-va spre o locatie conforma cu imaginea pe care doriti s-o proiectati asupra colaboratorilor cu privire la activitatea, experienta si competenta echipei.
Stabilitatea in alegerea unor spatii de birouri aduce familiarizarea clientelei cu echipa dvs, relocarea putand crea confuzie in acest sens.
Aceasta loialitate a clientelei este influentata totodata si de catre accesibilitatea birourilor, unul dintre principalele repere in inchirierea acestor spatii.
Mai mult decat atat, va puteti orienta spre inchirierea de birouri in zone traditional asociate cu anumite profesii sau domenii de activitate (ex: Piata Unirii sau Aviatorilor case de avocatura, Politehnica -firme IT).

1. Cat de puternica este legatura punctului de lucru cu clientii

 

 

 

 

 

2. Ce dificultati va aduce decizia inchirierii unor noi spatii de birouri propriei echipe?
Relocarea aduce o economie de costuri ca urmare a aparitiei de oferte mult mai avantajoase de spatii de birouri de inchiriat dar in acelasi timp ar putea crea un anumit disconfort propriei echipe prin accesibilitatea mai dificila a locului de munca. Relocarea se recomanda in special cand inchirierea unor noi birouri va satisface necesitatile de spatiu pentru o echipa crescuta si bineinteles, cand contactele cu partenerii si clientii nu se realizeaza la sediul proiectului (ex: firma din comertul electronic).

2. Ce dificultati va aduce decizia inchirierii unor noi spatii de birouri propriei echipe

 

 

 

 

 

 

3. Ce avantaje si inconveniente concrete va aduce relocarea?
Inainte de a considera relocarea sa efectuati un plan care sa prevada bugetul exploatarii ambelor spatii de birouri, respectiv cel aflat in interesul dvs si cel la care renuntati. Estimarea ar putea sa includa costurile operarii spatiilor de birouri, chirie, mentenanta, transport si accesibilitate, cat si cheltuielile generate de relocare.
De asemenea, luati in calcul si confirmarea asteptarilor de catre oferta de spatii de birouri de inchiriat de pe piata.
Relocarea trebuie sa aduca o economie de costuri reale atat prin chirie si mentenanta, cat si printr-o eventuala fluidizare a unui circuit logistic, in situatia in care obiectul de activitate urmat include aceste operatiuni. Nu in ultimul rand, estimati economia de costuri materiale si imateriale pe termen mediu sau lung pentru a va asigura ca inchirierea unor noi spatii de birouri va reprezenta si pe viitor o decizie inspirata.

3. Ce avantaje si inconveniente concrete va aduce relocarea

Read article

Spatiu birouri de inchiriat Bucuresti zona Kiseleff 290 mp

402

Piata de birouri de inchiriat din Bucuresti, crestere de 20% in primul trimestru din 2014

Inchirieri Birouri

May 21, 2014

Pe piata de inchirieri spatii birouri Bucuresti, preinchirierile au insemnat mai bine de 30% din totalul de tranzactii imobiliare din primul trimestru al anului 2014, fiind de departe cea mai insemnata crestere din piata de birouri de inchiriat din Bucuresti in acest an. Pe o piata a birourilor semiblocata, segmentul de inchirieri birouri pare sa ia o gura mare de aer, atat de necesar.

Spatiile de birouri de peste 2000 mp au reprezentat de asemenea aproape jumatate din totalul de inchirieri inregistrate pe piata de birouri din Bucuresti, fata de acelasi trimestru din anul precedent, cand acestea au reprezentat doar o cincime din numarul total de inchirieri de birouri. Birourile de sub 1000 mp au reprezentat mai putin de o treime din numarul total de tranzactii, spre deosebire de anul trecut cand acestea conduceau detasat.

Astfel, analizand procentual tranzactiile din 2014 comparativ cu ceilalti ani, piata de birouri de inchiriat da motive de optimism, potrivit agentiei Regatta Imobiliare, avand in vedere ca ultimii 3 ani au reprezentat o stabilizare si o consolidare a pietei imobiliare de spatii de birouri, mai ales in ceea ce priveste segmentul de inchirieri. Cu o crestere de aproape 20% a inchirierilor de birouri in primul trimestru al anului 2014, birourile devin cele mai cautate segmente din piata imobiliara din Bucuresti, spre deosebire de anul 2013, care a fost un an dominat in principiu reinoirile de contracte de inchirieri birouri.

Read article

inchirieri spatii birouri

451

Ofertele de inchirieri spatii birouri pe site-uri de anunturi imobiliare

Inchirieri Birouri

January 15, 2014

Site-urile de anunturi imobiliare abordeaza intr-o foarte mica masura nisa de spatii de birouri, mediul online din Romania fiind populat de cinci site-uri de profil, printre care se numara 3 site-uri de agentii imobiliare. Cautarile putine din domeniu si publicul restrans si destul de exclusivist facand ca aceasta nisa sa fie destul de putin atractiva pentru dezvoltatorii de portale.

Unul din putinele site-uri care abordeaza aceasta nisa este site-ul de anunturi imobiliare al agentiei Regatta, care aboardeaza pe langa nisele din domeniul imobiliar si aceasta piata, pe site-ul Regatta Imobiliare putand fii gasite 400 de oferte de Inchirieri Spatii Birouri marea majoritate fiind din Bucuresti. Departamentul de birouri al agentiei imobiliare Regatta este recunoscut pentru profesionalismul dat dovada in tranzactiile de vanzare si inchiriere de spatii birouri in Bucuresti, ocupand in fiecare an locuri fruntase in topurile de sume tranzactionate pe piata imobiliara de birouri din capitala.

In curand, se anunta lansarea unui portal de imobiliare destinat special pietei de spatii birouri din Bucuresti, care urmeaza sa fie o referinta in domeniu si care sa reuneasca oferte de spatii birouri in toata tara, sperand astfel sa impulsioneze acest segment al pietei imobiliare de vanzari birouri din Bucuresti.

Read article

Conflict angajati si angajatori pe piata de birouri din Bucuresti

619

Conflict de interese pe piața de birouri din Bucuresti

Inchirieri Birouri

December 2, 2013

O nouă tendință controversată se remarcă, în 2013, , pe piața de real estate românească: segmentul de închirieri spatii birouri creează conflicte între angajatori și angajați, ale căror dorințe privind situarea și spațiul locurilor de muncă nu doar că nu coincid, dar par a fi diametral opuse. 

 

Contactați cu privire la acest subiect, brokerii agentiei imobiliare Regatta au constatat că, de o parte a baricadei, angajatorii țintesc, sub presiunea contextului economic nefavorabil, relocarea birourilor către zone din exteriorul Bucurestiului, care le permit facilități mai bune la prețuri mai mici. 

 

De cealaltă parte, sub presiunea volumului de muncă și a vieții de familie, s-a remarcat că angajații doresc birouri în centrul orașului, din diverse motive: pentru a fi mai bine conectați la mediul de afaceri, pentru a fi mai aproape de școlile sau grădinițele copiilor sau pur și simplu pentru a economisi un timp pe care, altfel, l-ar putea aloca muncii efective. 

 

Cine are dreptate?

“Ca în cadrul oricărei diferențe de opinii, sunt de înțeles ambele puncte de vedere. Știm că din perspectiva unui angajat, un birou situat într-o zonă centrală a Bucureștiului ar însemna un statut mai bun. Pe de altă parte însă, este de apreciat faptul că într-un climat economic dificil, companiile se preocupă încă de bunăstarea angajaților, făcând eforturi să le ofere condiții cât mai bune de muncă. Din punctul lor de vedere, un birou central, care dispune de cele mai multe ori de o suprafață restrânsă pe etaje, înseamnă o comunicare deficitară în cadrul firmei, cu efecte atât asupra motivației de a lucra a angajaților, cât și asupra rezultatelor muncii lor”, subliniază Mihaela Oprea, Manager al Departamentului de Birouri din cadrul Regatta Real Estate. 

De asemenea, lipsa locurilor de parcare din zonele centrale constituie un argument al angajatorilor în favoarea relocării către zonele limitrofe Bucureștiului, mai menționează specialistul Regatta. 

 

Locații și prețuri

În ceea ce privește localizarea, zonele la care angajații aspiră rămân cele clasice: Piața Unirii, Universității, Rosetti, Romană, Victoriei – unde în medie se practică prețuri mari, situate în jurul a 12-15E/mp, cu o creștere, în cazul birourilor de clasă A, până la 18E/mp. 

Angajatorii preferă, în schimb, zonele de nord sau vest ale Bucureștiului (Pipera, Băneasa, Militari, Șoseaua București-Pliești) pentru spații de birouri care beneficiază de suprafețe mai mari pe nivel, locuri de parcare și prețuri mai mici, variind între 6 și 10E/mp, informeaza specialiștii Regatta. 

 

Read article