MENU

Inchirieri Spatii Comerciale
Category

Fashion House Outlet Center - grad de ocupare 3

1413

Fashion House Outlet Center – grad de ocupare de 89% în primele trei trimestre ale anului

Inchirieri Spatii Comerciale, Stiri Imobiliare

October 22, 2015

Fashion House Group înregistrează 10 noi acorduri de închiriere pentru 1,000 sqm în mall-ul outlet situat la intrarea în autostrada A1 ce leagă București de Pitești.

Fashion House Outlet Center - grad de ocupare

Noua amenajare a proiectului Liebrecht & Wood Group precum și popularitatea acestui segment au convins brand-uri precum Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste sau Gant, a căror prezență va atrage un trafic crescut de vizitatori.

Aceste acorduri noi de închiriere asigură un grad de ocupare de 89% pentru proprietate de 20,300 mp ce include mall-ul Fashion House Outlet Centre și trei alte unități.

Fashion House Outlet Center - grad de ocupare 2

Read article

Cat conteaza zona

1460

Cum cautam un spatiu comercial de inchiriat?

Inchirieri Spatii Comerciale

April 28, 2015

Specificatiile fiecarei oferte de spatii comerciale de inchiriat amintesc de zona, suprafata, deschidere, atribute ce le influenteaza pretul, neprezentand insa aceeasi importanta pentru fiecare proiect antreprenorial. Iata cateva trucuri pentru a inchiria spatiul comercial ideal afacerii noastre fara a ne lasa influentati de elemente ce cresc preturile dar care nu aduc vreun beneficiu afacerii noastre:

 

  1. Cat conteaza zona?

In selectarea ofertelor de spatii comerciale de inchiriat nu trebuie sa va orientate neaparat spre arterele comerciale sau zonele central, desi traficul pietonal si auto intotdeauna vor sustine vadul unei afaceri.

Deosebit de eficiente sunt spatiile comerciale din zonele rezidentiale sau care deservesc unor ansambluri de apartamente.

Cat conteaza zona

 

 

 

 

 

  1. Cat de importanta este suprafata?

In functie de activitatea dvs concreta, specialistii pietei imobiliare va recomanda sa calculati cerintele obiective de suprafata astfel incat sa nu inchiriati un spatiu comercial care sa depaseasca necesitatilor dvs, afectandu-va bugetul. Mai mult decat atat, adesea un spatiu mult prea gol inhiba vizitatorii.

Cat de importanta suprafata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. E necesara vitrina?

Unul dintre atributele de baza pentru spatiile comerciale, vitrina are un rol important doar pentru proiectele ce se recomanda prin impactul vizual al produselor, cum ar fi magazinele de articole vestimentare sau pentru conceptele a caror ambianta este sustinuta de o deschidere spre o anumita panorama. Daca v-ati decis asupra unui supermarket sau intentionati sa deschideti un restaurant, vitrina ar putea cadea pe un plan secund, specialistii pietei recomandandu-va sa va axati pe suprafata in selectarea ofertelor de inchiriat.

E necesara vitrina

 

 

 

 

  1. Ce facilitati trebuie sa luam in calcul?

Daca proiectul pe care doriti sa-l dezvotati implica stationarea clientilor (ex restaurant) sau deplasarea bagajelor de catre acestia (ex magazine de IT, electronice si electrocasnice), spatiul comercial pe care intentionati sa-l inchiriati ar fi preferabil sa beneficieze de o parcare.

Pentru a evita neplacerile cu vecinii, daca planul dvs de afaceri include un bar sau un club, chiar si de teatru sau stand up comedy, recomandabil sa negociati in contractul de inchiriere si izolatia fonica a spatiului comercial.

Viitoarele cafenele sau restaurant vor fi favorizate de gradini au terase, ce pot fi amenajate pentru spatiile comeciale stradale prin obtinerea unor autorizatii de la municipalitati.

Ce facilitati trebuie sa luam in calcul

 

 

 

 

 

 

  1. Sa ne uitam la amenajarea spatiului comercial?

Specialistii pietei va sfatuiesc sa nu va lasati influentati de amenajarea unui spatiu comercial in special in conditiile in care proiectul au brand-ul pe care-l promovati se bucura de o identitate vizuala clar definite si va impune asadar un décor bazat pe destinatia conceptului si pe culorile si liniile sub care va capata notorietate.

Sa ne uitam la amenajarea spatiului comercial

Read article

Cum sa-ti inchiriezi spatiul comercial ideal Regatta.ro

1173

Decalogul alegerii unui spatiu comercial ideal de inchiriat

Inchirieri Spatii Comerciale

February 12, 2015

Alegerea unui spatiu comercial de inchiriat aduce noi oportunitati de valorificare a afacerii dvs daca o supuneti catorva reguli de baza. Iata care ar fi cele 10 porunci ale inchirierii cu eficienta a spatiilor comerciale:

 

1. Particularitatile afacerii dicteaza amplasarea
Recomandarea specialistilor companiei imobiliare Regatta este sa nu va concentrati strict pe zonele comerciale decat daca profitabilitatea proiectului dvs (ex un magazin de moda in franciza) depinde de aceasta expunere a spatiului. Deservirea comunitatilor din zonele rezidentiale asigura rentabilitate prin deschiderea catre o piata stabila.

 

2. Accesibilitatea spatiului comercial este esentiala afacerii
Unul dintre atributele deosebit de importante ale oferelor de spatii comerciale de inchiriat este traficul pietonal si auto, ce faciliteaza comunicarea proiectului cu publicul sau tinta. Nu uitati totodata sa va asigurati de accesibilitatea furnizorilor si a altor parteneri.

 

3. Nu ignorati beneficiile generatoarelor de trafic
Punctele ce ofera spatiilor comerciale aflate la inchiriat o deschidere exceptionala spre o piata potentiala sunt generatoarele de trafic, mai precis zonele cu o concentratie deosebita de vizitatori, cum ar fi cazul parcurilor, cladirilor de birouri sau campusurilor universitare.

 

4. Specificul proiectului alege deschiderea
Pretul unui spatiu comercial de inchiriat este puternic influentat de vitrina, o deschidere ce nu prezinta aceeasi utilitate pentru toate proiectele. Intre conceptele ce nu necesita o vitrina pot fi mentionate supermarket-urile.

 

5. Nu va temeti de concurenta, ci din contra
Specialistii Regatta va recomanda sa nu va lasati intimidati de prezenta unor competitori in proximitatea spatiului comercial pe care sa-l inchiriati, ci sa priviti aceste proiecte drept oportunitati ce indica o familiarizare a potentialilor clienti cu zona.

 

6. Analizati suprafata in functie de necesitati
Dincolo de sectiunile de expunere a marfii si de comunicare cu vizitatorii, suprafata unui spatiu comercial de inchiriat trebuie sa asigure inclusiv amenajarea birourilor sau a depozitelor.

 

7. Nu acceptati amenajarea proprietarului.
Multi proprietari sunt orientati inspre includerea investitiilor in amenajari in stabilirea pretului de inchiriere pentru spatiile comerciale. Nu va lasati influentati de decor, acesta trebuind sa reflecte identitatea vizuala a proiectului dvs. Mai mult decat atat, recomandarea specialistilor Regatta este sa va indreptati spre spatii comerciale "la rosu" sau aflate intr-o stare de neglijenta, astfel incat sa negociati un pret mai avantajos.

 

8. Calculati-va cu exactitate bugetul
Inchirierea unui spatiu comercial presupune atat pretul, cheltuielile cu dotarea si amenajarea si costurile de mentenanta, aspecte de care sa tineti cont in selectarea ofertei.

 

9. Cititi cu atentie clauzele contractului si negociati-le in favoarea dvs.
Atat pentru a va proteja de eventualele cresteri ale chiriei, de obligatia de evacurare anterior incetarii acordului sau de suportarea costurilor reparatiilor, negociati clauzele contractului anterior inchirierii spatiului comercial, va sfatuiesc specialistii Regatta
Spre exemplu, una dintre mentiunile ce merita aduse in discutie este clauza de exclusivitate, mai precis interdictia proprietarului in cazul in care acesta detine toate spatiile comerciale dintr-o anumita zona de a inchiria unul dintre ele competitiei directe.

 

10. Nu va lasati descoperit in fata riscurilor
Pentru ca pierderile aduse de proiect sa nu capete dimensiuni mai mari in cazul inchiderii activitatii, negociati posibilitatea subinchirierii spatiului comercial pe perioada scadenta pana la incetarea contractului, va recomanda specialistii Regatta.

Read article

De inchiriat in Bucuresti spatiu comercial

1606

De ce sa alegi inchirieri spatii comerciale la etaj

Inchirieri Spatii Comerciale

February 12, 2015

Ofertele de inchirieri spatii comerciale la etaj reprezinta, potrivit specialistilor companiei imobiliare Regatta o alternativa pentru proiectele a caror promovare se bazeaza pe referenti, pe programari, pe marketing direct sau care serveste unei piete strict delimitate de o nisa sau un perimetru teritorial. Iata ce ar trebui sa stim despre rentabilitatea inchirierii spatiilor comerciale situate la etaj:

 

Ce beneficii ofera inchirierea spatiilor comerciale aflate la etaj?

Spre deosebire de oferta de spatii comerciale stradale, cele aflate la etaj se impun prin preturu si conditii de inchiriere mult mai avantajoase, ca urmare a limitarii accesului si deschiderii.
Din comunicarea cu proprietarii spatiilor comerciale, specialistii in imobiliare Regatta.ro au remarcat o alta flexibilitate pentru termenii de inchiriere a spatiile aflate la etaj, data fiind dificultatea in atragerea clientilor.
Ca promovare, spatiile comerciale aflate la etaj pot permite alte afisaje luminoase, inclusiv pe verticala, in modele mult mai atractive.

Ce inconveniente putem intampina?

Pretabile strict pentru proiecte a caror rentabilitate nu este conditionata de vizibilitate, spatiile comerciale aflate la etaj nu ofera expunerea dorita de antreprenori. Astfel, inchiriind un spatiu comercial ce nu se regaseste la nivelul strazii, acestia sunt nevoiti sa intreprinda eforturi superioare de promovare, strategii a caror eficienta nu este tocmai garantata.
O alta limitare este data de accesul pe scari, ce descurajeaza potentialii clienti ce intampina probleme de mobilitate fie in urma starii de sanatate, fie sub influenta unui eventual bagaj.
Asadar, in segmentul retail-ului, spatiile comerciale aflate la etaj se recomanda a fi inchiriate de catre antreprenorii care dezvolta proiecte ce distribuie bunuri de mici dimensiuni sau care pot fi manevrate cu usurinta.

 

Ce fel de proiecte pot sa sustina aceste spatii?

Recomandandu-se prin suprafata si in special prin discretie, spatiile comerciale de la etaj ar putea fi inchiriate pentru proiecte precum salile de fitness sau saloanele de infrumusetare.
Spatiile comerciale aflate la etaj pot fi subinchiriate pentru a deschide galerii comerciale in care fiecare magazin sa fie izolat sau securizat sau in care oferta sa fie partajata prin  standere.
Unul dintre cele mai populare concepte deschise in spatiile comerciale de inchriat la etaj este, potrivit statisticilor echipei Regatta, cel de take away sau cantina, in special deservind o zona cu spatii de birouri.


Nu in ultimul rand, spatiile comerciale aflate la etaj pot fi folosite ca extensii ale proiectelor de la parter, spre exemplu magazinele de electronice si electrocasnice, nivelul superior gazduind sectiunile cu produse mai putin voluminoase. In segmentul leisure, ele pot gazdui cluburi, cazinouri sau sali de jocuri.

Read article

Subinchirierea de spatii comerciale din Bucuresti Regatta Imobiliare

1126

Subinchirierea de spatii comerciale din Bucuresti: Regatta Imobiliare

Inchirieri Spatii Comerciale

February 12, 2015

Oferta de spatii comerciale de inchiriat din Bucuresti este directionata spre companii sau antreprenori din varii domenii pentru desfasurarea propriei activitati, dar cu toate acestea, anumite strategii ingenioase de profit se bazeaza pe subinchirierea unor portiuni din respectiva suprafata, organizatorul acestor concepte asigurand utilarea si bineinteles, promovarea. Iata cateva sugestii pentru o exploatare alternativa a spatiilor comerciale inchiriate:

 

Taraba

Una dintre surprizele atractive intalnite intr-un magazin sau chiar si un restaurant este data de tarabele ce vand diverse bunuri de mici dimensiuni. Specialistii companiei imobiliare Regatta au observat ca optiunea inchirierii unui astfel de concept de distributie este preferat de antreprenorii aflati la etapa de infiintare a proiectului, inchirierea unui intreg spatiu comercial depasindu-le necesitatile de suprafata. Mai mult decat atat, in special prin produse sau servicii complementare (bijuterii intr-un magazin sau vinuri intr-un restaurant sau concept take away) inchirierea unei tarabe in incinta unui spatiu comercial poate atrage mult mai usor piata carora acestia se adreseaza.
Alaturi de tarabe, in interiorul spatiilor comerciale inchiriate mai pot fi intalnite rafturi sau o mica sectiune delimitata, cum ar fi cea pentru biroul unor invelitori profesionisti de cadouri sau a unei florarii.
Sub acelasi regim, un spatiu comercial inchiriat poate gazdui un car mobil precum cele pentru dulciuri.

 

Magazin multibrand

In special daca doriti contactarea unor brand-uri locale, ati putea sa adunati sub aceeasi cupola mai multe marci din domenii complementare, urmand ca fiecare sa achite un pret pentru standul ocupat intr-un spatiu comercial.
Nu uitati totusi ca principalul atribut ce defineste un magazin multibrand este tocmai coerenta ofertei atat din punct de vedere al preturilor de vanzare, cat si din perspectiva clientilor vizati.

 

Profesionisti freelance

Un concept precum un salon de infrumusetare sau un take away poate aduna mai multi profesionisti, care sa inchirieze o portiune din spatiul comercial (spre exemplu un scaun de coafor sau o masa de manichiura pentru un salon sau un stand pentru dulciuri sau de inghetata pentru un takeaway) urmand sa-si pastreze incasarile din activitatea proprie. In timp ce chiriasul spatiului comercial obtine venituri din subinchiriere doar investind in mobilier si fara a exercita un proiect antreprenorial, activitatea profesionistilor va fi sustinuta prin servicii complementare si prin recomandarile venite de la referenti. 

 

Targuri

Indiferent de specific, ce poate atinge domenii variate precum turism, publicistica, moda, artizanat sau gastronomie, targurile reprezinta unul dintre cele mai populare evenimente socio-culturale, adesea asteptate de-a lungul unui an sau al unul sezon. Organizarea unui targ presupune inchirierea pe o scurta durata a unei locatii, chiar un spatiu comercial ce beneficiaza de o alta destinatie in mod curent -restaurant, magazin- si subinchirierea catre diverse entitati ce se incadreaza in respectivul specific (edituri, agentii, designeri, s.a.m.d). Pentru a incuraja prezenta acestora la targ veti alege  un pret avantajos, care sa le asigure profitabilitate prin participare, in timp ce sumele obtinute de la acestia vor acoperi costurile organizarii, garantandu-va prin subinchirierea unui spatiu comercial o afacere eficienta.

Read article

Inchiriere de spatii comerciale Regatta

1506

Cum crestem valoarea pentru spatii comerciale de inchiriat

Inchirieri Spatii Comerciale

February 12, 2015

Dezvoltarea unei constructii avand destinatia de spatiu comercial sau achizitia unei astfel de proprietati aflate la vanzare reprezinta o investitie inspirata, asigurand un venit in orice context economic. Cu toate acestea, pentru a va bucura cu promptitudine de o tranzactie rentabila si pentru a spori profitabilitate acestor plasamente, iata cum puteti promova un spatiu comercial de inchiriat:

 

1. Creati o identitate pentru cladire
Daca luati in considerare ideea dezvoltarii unei cladiri de spatii comerciale de inchiriat, alegeti un proiect arhitectural care sa se distinga prin originalitate, astfel incat sa devina usor de memorat.
In reparatiile fatadelor spatiilor comerciale deja existente ati putea opta pentru aranjamente cromatice curajoase, precum cele prezente in Hundertwasserhaus din Viena sau Friedrichshain din Berlin. Colaborati cu un arhitect sau un designer astfel incat sa obtineti un rezultat elegant.
Nu in ultimul rand, chiar si elementele ornamentale pot conferi o identitate in memoria colectiva, restaurantele de odinioara, ramase in istoria orasului precum "Casa cu lei" reprezentand exemple elocvente.
Daca nu doriti sa investiti in astfel de lucrari, specialistii de la Regatta.ro va recomanda sa cresteti vizibilitatea spatiul comercial pentru un plus in oferta de inchiriere prin promovarea acestuia prin evenimente cu o diversa tematica, colaborand in acest sens cu antreprenorii din vecinatatea dvs astfel incat sa cresteti traficul pietonal in zona.

 

2. Includeti dotari conforme cu destinatia spatiului comercial 

Daca spatiul comercial pe care doriti sa-l inchiriati este unul pretabil unor restaurante, cluburi sau cafenele, ati putea facilita promovarea ofertei pentru astfel de proiecte prin fonoizolatii, termoizolatii, sisteme de sonorizare, dezumidificatoare, etc. Totodata, ati putea opta pentru amenajarea unei terase, una dintre facilitatile cele mai cerute pentru inchiriea spatiilor comerciale, dupa cum mentioneaza specialistii Regatta.

 

3. O curte atractiva pentru un spatiu comercial profitabil

Potrivit specialistilor companiei Regatta, spatiile comerciale ce prevad o parcare beneficiaza de o cerere ridicata pentru contractele de inchiriere. Asadar, daca proprietatea dvs prevedere dincolo de spatiul comercial si o curte neingrijita, o interventie deosebit de usor de realizat va va asigura aceasta facilitate care asigura atat rapiditate in inchiriere, cat si un pret superior. O alta optiune, mai ales daca veti exploata spatiul comercial drept restaurant sau salon de evenimente este data de proiectarea si ingrijirea unei gradini.

 

4. Mizati pe multifunctionalitatea unui spatiu comercial
Concentrati-va asupra dotarilor potrivite oricarui proiect si amenajati spatiul comercial pentru inchirierea catre proiecte cat mai variate, va recomanda specialistii Regatta.
In acest sens, un spatiu deschis va permite mai multe amenajari prin recompartimentarea gratie paravanelor sau a peretilor din gips carton.

Read article

De inchiriat in Bucuresti spatiu comercial

1201

Ce cheltuieli mai presupune operarea afacerii intr-un spatiu comercial inchiriat in Bucuresti?

Inchirieri Spatii Comerciale

January 9, 2015

Pentru multi antreprenori aflati la inceput de drum, costurile deschiderii unui proiect sunt calculate la o privire superficiala confruntand oferta de spatii comerciale de inchiriat si adaugand taxele pentru obtinerea autorizatiilor de functionare, urmand ca bugetul sa fie planificat cu o alta acuratete ulterior din incasarile efectuate. Iata pentru ce cheltuieli am putea sa ne pregatim odata cu inchirierea unui spatiu comercial in Bucuresti:

 

Cum alegem cu eficienta un spatiu comercial inchiriat in Bucuresti


Alegeti amplasarea spatiului comercial inchiriat functie de particularitatile domeniului in care activati (ex: retail, HoReCa, servicii) si de profilul pietei careia va adresati, nelasandu-va influentat de vizibilitatea zonelor centrale. De asemenea, daca rentabilitatea afacerii nu este conditionata de vizibilitatea spatiului comercial si de expunerea marfii, nu va lasati influentati de vitrina, unul dintre atributele cu cea mai mare greutate in pretul de inchiriere.


Specialistii companiei imobiliare Regatta va recomanda sa priviti suprafata potrivita drept cea care va permite in functie de activitate, amenajarea unui spatiu de expunere in care sa luam in calcul si mobilierului, birourile sau depozitele.   
Nu uitati de accesibilitate si orientati-va spre inchirierea unui spatiu comercial accesibil atat clientilor, cat si colaboratorilor dvs. Dincolo de a fi situate pe ruta retelei de transport in comun, acesta ar putea prezenta intre facilitate si locuri de parcare.

 

Cum pregatim un spatiu comercial pentru activitatea pe care s-o desfasuram in Bucuresti?

 

Preluand spatiul comercial dupa incheierea contractului de inchiriere, primele lucrari efectuate ar trebui sa prevada in functie de activitate, izolarea termica si cea fonica.
Includeti in planificarea bugetara si cheltuielile cu mobilierul si cu dotarile.

 

Cum adaptam un spatiu comercial imaginii proiectului nostru?


Acelasi profil al potentialului consumator va trasa inclusiv amenajarea spatiului comercial inchiriat, astfel incat sa le oferim acestora o ambianta compatibila cu valorile lor si stilul de viata. 
Literatura de Marketing ne recomanda sa alegem culorile care sa compuna identitatea vizuala a brand-ului nostru in functie de domeniul in care activam, un cadru fiind stabilit in functie de paleta cromatica (ex: albastru-servicii financiare, portocaliu-sali de sport, etc). 
Dincolo de acest cadru, am putea planifica inca de la negocierea inchirierii atmosfera spatiului comercial alegand atat culorile, cat si mobilierul, dispunerea marfii, intensitatea si unghiul sistemelor de iluminat si muzica.


In negocierea conditiilor de inchiriere a spatiului comercial, specialistii companiei Regatta Imobiliare din Bucuresti va recomanda sa nu va lasati influentati de amenajarea propusa de proprietar, amintindu-va ca decorul trebuie sa va reprezinte brand-ul. Asadar, bugetul deschiderii afacerii ar trebui sa includa si lucrarile de amenajare a spatiului comercial si eventual onorariul unui designer de interioare.

 

Read article

Inchirierea unui spatiu comercial prin agentia imobiliara Regatta

1451

Inchirierea spatiului comercial ideal in doi pasi

Inchirieri Spatii Comerciale

January 9, 2015

Daca v-ati decis spre infiintarea unui proiect antreprenorial iar oferta de spatii comerciale de inchiriat va lasa confuz, aruncati o privire pe planul dvs de afaceri. Iata cativa pasi pentru a inchiria spatiul comercial ideal doar ghidandu-ne dupa ce am dori noi de la piata careia ne adresam:


Cu ce intrebari incepem?

Nicio initiativa nu poate fi concretizata fara obiective, asadar inainte de a inchiria un spatiu comercial vor trasa exact profilul potentialului consummator si vom efectua in baza unor studii de piata o serie de previziuni legate de maniera in care poate fi dezvoltata afacerea.
In functie de grupa de varsta, veniturile si valorile si stilul de viata al clientului vizat, cat bineinteles si de particularitatile afacerii puteti alege zonele spre care sa va indreptati in selectarea ofertei de spatii comerciale de inchiriat. Totusi, specialistii companiei imobiliare Regatta va recomanda sa nu va focalizati atentia strict asupra zonelor central, deoarece inclusiv spatiile comerciale aflate spre inchiriere in cartierele rezidentiale prezinta un potential semnificativ de profit.  

Ce beneficii ne ofera un spatiu comercial ales?

Specificatiile unei oferte de spatiu comercial de inchiriat include zona in care este pozitionat, suprafata si deschiderea. Pentru a vedea cu adevarat oportunitatile oferite de o anumita amplasare, vom verifica daca aceasta este compatibila cu valorile si stilul de viata ale clientului vizat. Daca ne este confirmat acest aspect, o harta demografica ar fi binevenita pentru a vedea exact traficul auto si cel pietonal intalnite in aceasta zona. Pentru a evita un buget afectat inutil, nu inchiriati un spatiul comercial al carei suprafata este una mult prea mare pentru specificul afacerii dvs. Suprafata ar trebui calculate astfel incat sa ofere sufficient spatiu pentru operarea afacerii, birouri si depozite, prevazand doua cai de acces, una principal pentru client si una aditionala pentru furnizori si propria echipa, va sfatuiesc specialistii Regatta. In acelasi timp, considerand acest atribut se recomanda ca spatiul comercial inchiriat sa sustina o posibila extindere a activitatii.


Vitrina sau deschiderea la strada reprezinta unul dintre cele mai importante elemente ale unui spatiu comercial, dar inainte de a lua in considerere negocierea unui contract de inchiriere, asigurati-va ca acest atribut prezinta o influenta atat de puternica asupra vizibilitatii afacerii dvs. Pentru proiecte precum supermarket-urile sau restaurantele, vitrina nu este considerate a fi atat de importanta.
Nu in ultimul rand, asigurati-va ca spatiul comercial pe care intentionati sa-l inchiriati este unul accesibil clientilor, echipei, furnizorilor si altor parteneri, mai precis se afla pe rutile retelei de transport in comun si beneficiaza de o parcare.

 

Read article

spatii comerciale de inchiriat bucuresti

1753

Spatii comerciale de inchiriat in Bucuresti prin Regatta Imobiliare

Inchirieri Spatii Comerciale

January 9, 2014

Portofoliul agentiei Regatta Imobiliare cuprinde spatii comerciale in Bucuresti, de inchiriat sau de vanzare, situate in toate zonele bune din capitala. Activitatea comerciala a afacerii tale depinde de zona in care este spatiul comercial, de pozitia in care este amplasat, de aspectul acestuia, dar si de pretul corect al chiriei.

Agentia imobiliara Regatta va ajuta sa gasiti cea mai buna oferta de spatii comerciale de inchiriat Bucuresti perfecte pentru afacerea dumneavoastra, spatii cu vad si la preturi avantajoase care va ofera posibilitatea de a va desfasura activitatea comerciala in conditii optime, in cele mai vizibile locuri din Bucuresti. Cunoscuta drept o agentie imobiliara specializata in tranzactii importante de spatii comerciale in mai bine de 20 de ani in imobiliare, Regatta are agenti imobiliari specializati in oferirea de consultanta de calitate atat celor care vor sa-si inchirieze spatiul comercial, cat si celor care vor sa inchirieze un spatiu in Bucuresti.

In concluzie, agentia imobiliara Regatta va ajuta sa alegeti spatiul comercial de inchiriat ideal pentru activitatea comerciala a firmei dumneavoastra, dovada a priceperii noastre fiind cei peste 20 de ani de experienta in imobiliare in Bucuresti.

Read article