MENU

Comments Off on Care sunt cele mai frecvente greseli in amenajarea spatiilor comerciale in segmentul de lux Visual Merchandising

Care sunt cele mai frecvente greseli in amenajarea spatiilor comerciale in segmentul de lux

Elemente de o calitate modesta

Cautand in oferta de spatii comerciale de inchiriat in vederea deschiderii unui magazine de lux, planurile dvs recunosc importanta localizarii acestuia. Dincolo de sonoritatea numelor ce compun portofoliul viitorului magazin, stiti ca pozitionarea acestuia in fata potentialilor client este puternic influentata de o amplasare intr-o zona selecta, traditional asociata distributiei luxului, cat si cu amenajarea spatiului. Iata cele frecvente greseli in conceperea si decorul magazinelor de lux:

  1. Un spatiu mult prea incarcat

Pentru a evidentia pe deplin fiecare produs aflat la vanzare, acesta trebuie plasat la o distanta rezonabila fata de altele.

Mai mult decat atat, un spatiu inghesuit nu inspira dorinta vizitarii, neoferind o experienta confortabila, asadar acest pricipiu se recomanda a fi respectat inclusiv in compartimentarea magazinului si introducerea elementelor de amenajare.

Un spatiu mult prea incarcat

 

 

 

 

  1. Elemente de o calitate modesta

Operand pe piata cu exigent mai ridicate, credibilitatea repezinta un obiectiv vital pentru magazinele de lux. Astfel, pentru a intari perceptia calitatii si a autenticitatii ofertei, elementele regasite in amenajare trebuie sa atinga standardele similar ce recomanda produsele expuse. Calitatea elementelor de amenajare sau ornamentale trebuie sa fie reflectata de materialele abordate, cat si de executie.

Elemente de o calitate modesta

 

 

 

 

 

 

  1. Neglijenta in atmosfera

Strategiile de visual merchandising se indreapta spre conturarea precisa a atmosferei magazinului de la amenajare, la muzica sau parfum ambiental astfel incat sa creeze o stare de confort oricarui vizitator. Fiecare element este ales pentru a fi in unitate cu identitatea magazinului, concept care isi alege propriul portofoliu in functie de trasaturile unei piete vizate.

In aceasta directive poate fi introdusa inclusiv incoerenta cu valorile ofertei sau cu cele ce compun profilul consumatorului vizat.

Neglijenta in atmosfera

 

 

 

 

 

  1. Abordarea cromatica eronata

Poate ca nu doriti sa optati pentru paleta traditionale de nuante metalice sau tonurile regale precum visiniul, bleumarinul sau movul, dar daca nu trebuie sa va supuneti unor anumite rigori impuse prin contractile de distributie sau de francize, nu adoptati o cromatica prin care apare riscul de a devia atentia de la oferta. Evitati abordarea nuantelor vibrante altfel decat ca detaliu, amintindu-va ca ratiunea amenajarii este de a valorifica produsele expuse.

Abordarea cromatica eronata

Distribuie! Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0Share on Reddit0Digg thisFlattr the authorEmail this to someonePrint this page