MENU

Comments Off on Tendinte in amenajarea spatiilor comerciale in retail-ul de lux Visual Merchandising

Tendinte in amenajarea spatiilor comerciale in retail-ul de lux

Cromatica subtila

Planurile unui magazin de lux ce va aduc in fata ofertei de spatii comerciale de inchiriat sunt adesea concepute si luand in considerare atmosfera viitorului proiect. Dincolo de conventiile proprii segmentului, intalnim noi directii care creeaza indiferent de stil o alta apropiere cu vizitatorul. Iata cele mai noi tendinte in amenajarea unui magazin de lux:

  1. Intoarcere spre natura

Daca luxul ajunsese a fi asociat liniilor precise, sobre, definite prin texturi produse prin intermediul tehnologiei, intoarcerea spre respectul fata de mediul inconjurator pare a fi noua abordare pentru insufletirea interioarelor magazinelor. Decorul este conturat din material natural sau biodegradabile, in timp ce ca ornament pot fi alese plante, acvarii sau gazon.

Intoarcerea spre natura

 

 

 

 

 

  1. Atmosfera de living

Cea mai accesibila modalitate prin care un spatiu poate convinge revenirea vizitatorilor este insuflarea unei atmosfere primitoare, ce evoca personalitatea unui camin. Astfel, magazinele primesc o amenajare elaborata, concentrata asupra decorului, in care pot fi admirate tablouri, lampi, vaze, lucrari in sculptura sau chiar obiecte artizanale. Oaspetii pot fi intampinati cu piese de mobilier proprii unei locuinte, cum este cazul canapelelor sau fotoliilor. Bineinteles, decorul nu trebuie definit astfel incat sa apara riscul de a estompa din frumusetea ofertei.

Atmofera de living

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Minimalism

O amenajare minimalista reprezinta cea mai inspirata abordare prin care atentia sa nu fie deviate spre alte puncte in afara dispunerii ofertei. In acelasi timp, incadrare a cat mai putine produse intr-un anumit punct –perete sau raft- subliniaza valoarea acestora, prezentandu-le asemeni lucrarilor de arta. Cu toate acestea, simplitatea nu trebuie confundata cu o imagine fada sub care magazinul nu va putea intra in memoria vizitatorilor.

Minimalism

 

 

 

 

 

 

  1. Dispunerea aerisita

Indiferent de suprafata disponibila a unui spatiu comercial, atat compartientarea sa, cat si dispunerea ofertei se recomanda a fi concepute astfel incat sa induca o senzatie de accesbilitate oricarui vizitator.

Mai mult decat atat, aceasta abordare va sublinia pretigiul brand-ului printr-o alta perceptie a spatiului.

Dispunerea aerisita

 

 

 

 

 

  1. Cromatica subtila

Cu toate ca traditional, luxul este reprezentat prin nuante metallic sau tonuri de violet, bleumarin, visiniu, asociate in majoritatea culturilor cu regalitatea, interpretarea sa contemporana in amenajarea spatiilor este indreptata spre discretie. Astfel, sunt alese cele mai pale tonuri neutre pentru a contura o atmosfera calda si a nu eclipsa oferta.

Cromatica subtila

Distribuie! Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0Share on Reddit0Digg thisFlattr the authorEmail this to someonePrint this page