MENU

Comments Off on Cele mai atractive directii in visual merchandising Visual Merchandising

Cele mai atractive directii in visual merchandising

includerea tehnologiei

Dupa ce v-a convins oferta de spatii comerciale de inchiriat, pentru amenajarea unui concept retail de succes este nevoie a conferi magazinului dvs o identitate atragatoare, cu elemente cat mai incitante care sa stea ca avantaj competitiv. Iata ce tendinte v-ar putea fi de folos in amanajarea spatiului:

 

Manechine dinamice

Chiar daca nu puteti beneficia de efectul spectaculos al manechinelor automatizate, inovatie ce valorifica oferta, dezvaluindu-I din diverse unghiuri functionalitate, indreptati-va spre siluete ce preiau posture dinamice, atat ca element de noutate, cat si pentru o evidentiere flatanta a pieselor.

Manechine dinamice

 

 

 

Mesaje variate

Delimitati pentru identitatea conceptului dvs cat mai multe valori ce s-ar putea arata atragatoare pentru o plansa mai variant de potentiali consumatori. Cu toate acestea nu uitati de conditia coerentei in comunicare, un amalgam de mesaje nerelationate indepartandu-va de piata vizata ca urmare a confuziei ce va va impiedica sa va impuneti conceptul intre competitori.

mesaje variate

 

 

 

 

 

Rafturi radii

Vizitatorii magazinului se pot bucura de intimitate in conspectarea ofertei ce va fi expusa intr-o maniera mult mai atractiva prin rafturile radii, ce preiau o forma rotunjita, in semicerc sau chiar intr-un unghi mai mare de 180 grade.

O alta tendinta prevede un plafon rontunjit inspre exterior, linie ce expune oferta intr-un unghi mai atragator.

rafturi radii

 

 

 

 

 

Includerea tehnologiei

In special in epoca retelelor de socializare, cat mai multi consumatori doresc o apropiere fata de tehnologie, fie prin modelarea atmosferei gratie jocurilor de culori, fie prin dispunerea materialelor multimedia.

includerea tehnologiei

 

 

 

 

Focus pe lux

Majoritatea achizitilor spre care ne indreptam au ca motivatie apropierea de aspiratii, in special spre cele relationate cu statutul, asadar introducerea valorilor proprii segmentului de lux este binevenita indiferent de piata careia va adresati.

focus pe lux

 

 

 

 

 

 

Parfum de epoca

Indiferent de entuziasmul cu care privim actualitatea, cei mai multi dintre noi purtam in suflet o nostalgie pentru vremuri pe care le cunoastem din povesti, asadar a introduce prin piese vintage, antichitati sau chiar obiecte de arta franturi din atmosfera altor epoci va fi intotdeauna o strategie inspirata.

parfum de epoca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schimbarea decorului

Incantati-va publicul intampinandu-I cu un décor al vitrinei actualizat chiar la un interval de o saptamana. Imaginea spatiului poate fi reimprospatata in fiecare sezon.

schimbare

 

 

 

 

 

Atractia misterului

Va puteti intriga potentialii clienti prin vitrine ce nu prezinta niciun indiciu cu privire la oferta si in special la profilul spatiului. Dezvaluind povesti sau starnind curiozitatea printr-o imagine enigmatica, aceasta abordare se preteaza in special pentru un concept store.

atractia misterului

Distribuie! Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0Share on Reddit0Digg thisFlattr the authorEmail this to someonePrint this page