Dupa ce ati gasit cea mai avantajoasa varianta de spatiu comercial de inchiriat, puteti sa va indreptati energia inspre o amenajare care sa atraga o piata cat mai ampla pentru oferta dvs. Statisticile arata ca 84,7 % dintre consumatorii de pe o anumita piata declara ca sunt convinsi tocmai de culoare pentru achizitia produselor. Iata conventiile ce s-au coagulat cu privire la asocierea dintre cromatica si varii domenii.
Creatii culinare
Daca activitatea dvs onoreaza cultura gastronomica, mizati pe nuante naturale, ce pot fi regasite in natura, acestea actionand ca stimul pentru simturi si creand o baza de confort in nutritie. Dincolo de tonuri de rosu, traditional recunoscute pentru forta de a inspira pofta de mancare, puteti sa alegeti cu succes o amenajare bazata pe nuante precum galben, portocaliu, maro sau verde.
IT
Cea mai generoasa paleta cromatica de care un antreprenor se poate bucura pare a fi rezervata domeniului tehnologiei, ce se poate baza atat pe exuberata inspirata de rosu, creativitatea reprezentata de violet, corectitudinea reflectata de albastru sau linistea indusa de verde.
Medical
Traditional, in domeniul medical si in cel farmaceutic, proiectele sunt prezentate intr-o imagine bazata pe serenitatea si onestitatea inspirata de albastru si curatenia reflectata de alb.
Transport
Daca operati in domeniul transportului, cea mai inspirata alegere ar fi tonurile de albastru ce induc ideea sigurantei si loialitatii.
Divertisment si sport
Dinamismul pare a fi exprimat cel mai usor cu ajutorul tonurilor de rosu gratie capacitatii de a stimula circulatia sanguina. Un efect similar se regaseste si la tonurile de portocaliu si galben, ce prezinta o functie energizanta, regasindu-se frecvent in amenajarea salilor de sport.
Segmentul de lux
Un privilegiu rezervat timp de secole monarhilor, luxul este cel mai fidel reprezentat de tonurile de mov si visiniu, paleta obtinuta prin cei mai scumpi pigmenti din istorie, mult mai costisitori decat aurul.
Reflectand stralucirea platinei si luminuozitatea diamantelor, in societatea contemporana argintiul pare a fi tonul cel mai frecvent asociat cu segmentul de lux, el regasindu-se in special in armonie cu nuantele de gri.
Inclusiv negrul este introdus cutumiar in identitatea vizuala a brandurilor din industria luxului, inspirand o eleganta enigmatica.
Pentru o imagine rafinata, limitati auriul la nivelul accentelor.